.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است.
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!

سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
در اقدامي ديگر فاضلي رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران ابلاغ آقاي ابوالقاسم عليزاده رئيس آموزش و پرورش شهرستان بابلسر را كه فقط دوماه به پايان خدمت 30 ساله اش در آموزش و پرورش مانده بود لغو كرد و نشان داد براي برخورد هاي سياسي در آموزش و پرورش هيچ چيز حتي سياستها و برنامه هاي اعلام شده توسط رياست محترم جمهوري و وزير آموزش و پرورش نيز جلودارش نيست. عليزاده از مديران بسيجي با سابقه بيش از 6 ماه حضور در جبهه و برادر سردار شهيد كاظم عليزاده فرمانده گردان موسي بن جعفر(ع)بوده است و چندين بار به عنوان مدير نمونه شهرستان و استان معرفي گرديد. وي همچنين در اجراي طرح تكريم ارباب رجوع دو بار به عنوان مدير نمونه استاني انتخاب شد. وي پس از لغو ابلاغ مجبور شده است تا زمان بازنشستگي را مرخصي بگيرد تا بتواند با همين مسئوليت بازنشسته شود. 
چندي پيش نيز ابلاغ آقايان سيد علي قاسمي برادر دو شهيد و رئيس آموزش و پرورش بهشهر، محمد جواد بابايي برادر شهيد و رئيس آموزش و پرورش ناحيه 1 ساري، رحيم رضوي راد برادر شهيد و رئيس آموزش و پرورش ناحيه ۲ ساري و نصرا... بزرگي برادر شهيد و رئيس آموزش و پرورش سوادكوه نيز لغو شده بود. البته بابايي رئيس آموزش و پرورش ناحيه ۱ ساري كه آخرين سال خدمت خود را مي گذراند پس از ۲۹ سال خدمت، مجبور شد سر از روستاي چهاردانگه در بياورد و در آنجا آخرين ماههاي خدمت خود را سپري كند. 
قابل ذكر است دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اخیرا در گردهمایی روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر گفت: برخي گروه بازيها و دسته بنديها زيبنده نظام اسلامي بويژه آموزش و پرورش نظام اسلامي نيست و بايد با تدبير مقابل اين دسته بنديها بايستيم. 
وی افزود: مسئولان آموزش و پرورش اجازه ندهند بازیهای سیاسی به نهاد مقدس آموزش و پرورش ضربه بزند و با تدبیر مناسب این گونه مسائل را از بین ببرند. 
همچنين فرشیدی وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: آموزش و پرورش جايگاه فعاليتهاي سياسي جناحي و گروهي نيست. كسي كه لباس مديريت مي پوشد و در وزارت آموزش و پرورش فعاليت مي كند، حرام است كه فعاليت سياسي و جناحي داشته باشد.
وی تاکید کرد: فعاليت سياسي و جناحي در وزارت آموزش و پرورش را تنها در حوزه امام خميني (س)، اسلام و رهبري مجاز مي دانيم و مواردي كه جنبه اعمال سليقه به خود بگيرد، در اين وزارتخانه جايي ندارد. 
سئوال اساسي و مهم اين است آيا اين سخنان فقط در حد شعار و سخنراني است و يا اينكه بايد محقق شود؟ براستي دولت احمدي نژاد تاكنون با كساني كه سياستها و برنامه هاي اعلام شده توسط ايشان را زير پا مي گذارند و هر كاري كه دلشان خواست را انجام مي دهند، چه برخوردي كرده است؟ 
سئوال آخر اينكه در دولت احمدي نژاد كه شعار مهرورزي و عدالت طلبي را سر مي دهد، با خانواده شهدا و مديران كارآمد و موفق ايثارگر اينگونه برخورد مي شود حال با افراد عادي و ..... بماند!؟
منبع:http://www.fardanews.com/show/?id=23785


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسين خاني 2 شهريور 1385
چرا يكطرفه قضاوت مي‌كنيد مگر مدعيان دوم خرداد با مديران آموزش و پرورش استان اینگونه برخورد نكرده اند.
فاطمه صادقي 14 شهريور 1385
به نام خداوند عقل و خرد خداوند دين و خداي صمد سَلَامٌ قَوْلَاً مِنْ رَبٍّ رَحِيم ـ وقت بخير ـ دوشنبه 13/06/85 قال رسول الله(ص) قال الله تعالي : «و به عزّت و جلالم سوگند كه نفرين مظلوم را اجابت خواهم كرد، حتّي اگر مدّتي طول بكشد!» (نهج‌الفصاحه ـ ح ـ 38 ) آمر به معروف و ناهي از منكر ـ فاطمه صادقي، معلّمه‌ي مظلومه‌ي مخلوعه.
یک معلم 16 شهريور 1385
یک معلم

معلم آزاده اي كه مزد حمايتش از دكتر احمدي نژاد را گرفت.

در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاع آزاده دلاور سيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد اين آزاده عزيز كه از حاميان جدي دكتر احمدي نژاد در شهرستان جويبار بود بيش از 7 سال در اسارت بعثيون بود و داراي 60 درصد جانبازي نيز مي باشد وي كه از ابتداي استخدام به عنوان مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار خدمت مي كرد با انتصاب رحماني مجد به عنوان رئيس آموزش و پرورش حويبار روزهاي سختي را پشت سر گذاشت بطوريكه محل كار وي را تخليه و در اختيار واحدي ديگري گذاشتند و به مدت 5 ماه ميز كار و وسايل اداري اش در داخل راهرو اداره بود و در نهايت در آستانه ورود آزادگان به ميهن پاداش خود را گرفت و ابلاغش لغو شد هر چند لغو ابلاغ اين آزاده عزيز با واكنش شديد حاميان احمدي نژاد در جويبار روبرو شده است ولي رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران كه در انتخابات رياست جمهوري بدنبال كانديداي همشهري خود بوده است هيچ واكنشي از خود نشان نداده است سيد محمد هاشمي در گفتگو يي گفت بنده بر اساس دستورالعملها مي بايست در هفته فقط يك روز كار مي كردم ولي به عشق خدمت به مردم و انقلاب 6 روز هفته را در اداره مي ماندم و كار مي كردم وي با اشاره به حمايت خود از دكتر احمدي نژاد مي گويد احساس كردم كه مي بايست از ايشان حمايت مي كردم و با وجود اينكه به شدت از ورود به دسته بنديهاي سياسي و جناحي پرهيز مي كردم ولي در چندين سخنراني به حمايت از دكتر احمدي نژاد پرداختم و امروز فكر نمي كردم كه در دولت مهروز و عدالت طلب دكتر احمدي نژاد با يك آزاده جانبار اينگونه برخورد كنند و با آبرويش بازي كنند. وي افزود: آيا عدالت و مهروزي به معناي حذف و از صحنه خارج كردن يكديگر و تحمل نكردن يكديگر است آیا بهتر نيست در سال پيامبر اعظم (ص) به سنت و سيره علوي رفتار نماييم و اينگونه توفيق خدمت و خدمتگزاري را از ديگران سلب نكنيم.

قابل ذكر است قبلا نيز فاضلي رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران ابلاغ آقاي شيخي يكي از حاميان دكتر احمدي نژاد، كه در سازمان آموزش و پرورش مازندران به عنوان كارشناس مشغول فعاليت بود را در حاليكه در ماموريت اداري بسر مي برد لغو كرد كه با توجه به شايستگي هايش پس از چند هفته به عنوان مدير كل حج و زيارت استان گلستان منصوب گرديد.

به نظر مي رسد شعارهاي رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران مبني بر التزام عملي به رياست جمهوري و هر كسي سياسي آمد بايد سياسي بود در حقيقت سرپوشي بر باند بازي و جناح بازي شديدي كه در آموزش و پرورش استان در حال انجام است و انتظار مي رود رياست محترم جمهوري و وزير آموزش و پرورش در قبال اتفاقاتي كه در زمينه عزل و نصب مديران در آموزش و پرورش استان مي افتد حساسيت بيشتري نشان بدهند جهت اطلاع رياست محترم جمهوري و وزير محترم آموزش و پرورش اكثر كساني كه امروز در ادارات آموزش و پرورش و يا سازمان آموزش و پرورش مازندران منصوب مي شوند همان كساني هستند كه به علت سياسي كردن فضاي اداري آموزش و پرورش در سال 76 بركنار شده بودند نه كساني كه حامي سياستها و برنامه هاي رياست محترم جمهوري دكتر محمود احمدي نژاد بوده اند به عبارتي نه تنها حاميان احمدي نژاد منصوب نشده اند بلكه تعدادي از آنان به خاطر آنكه هم باند آنان نبوده اند نيز از دايره خدمت كنار گذاشته شده اند.
کرامت 16 شهريور 1385
کرامت

در خصوص مطلب بالا به دو نکته باید توجه داشت: 1-دیدگاه رییس دولت نسبت به کار وتعریفی که ایشان از کار دارند چیست؟ اگر در آموزش وپرورش کار به اهداف بزرگ تعلیم وتربیت وصل کنیم وبخواهیم برای ابادی ایران کار کنیم و بقول احمدی نزاد مهمترین دستگاه برای وی اموزشوپرورش است که باید اذعان کرد چون وزیری ضعیف ،فاقد برنامه ،وبیسواد بر سیستم مدیریت میکند قطعا باید منتظر چنین برخوردههای بود 2- در شرایط فعلی تمام کسانی که از مدیران اصلاحات ابلاغ دارند هر که باشند خدمت کرده یا نه شهید داده یا نه جانباز بوده یا نه مهم نیست بقول بزرگان قوم مهم اینست که در شرایط فعلی با احمدی نزادبوده یا خیر ؟ من شنیدم وقتی اقای فانی را ایشان میخواهند وشروط خود را به اعلام مینماید از مهمترین شروط وی تغییر همه مدیران اموزش وپرورش بوده که ایشان به دلیل سلامت نفسی که داشتند اظهار میدارد بسیاری از میدیران فعلی توان بالایی دارنند که همین نکته باعث میشود رییس جمهور ایشان را معرفی نکند .راستی چرا آموزش وپرورش حاضر نشده در یک برنامه زنده تلویزیونی گزارش یکساله دهد. واگر بخواهد این اتفاق صورت گیرد وزیر چه میخواهد به ملت بگوید .اصلا مهم نیست که مدیران میروند مهم این است در دستگاهی که متولی اموزش اخلاق است چنان با کارکنان بد اخلاقی وبد رفتاری میشود که همه بسوی بیاخلاق شدن می روند دوستی تعریف میکرد بنا به کاری در ساختمان اموزش وپرورش بودم اذان گفته شد نماز برپا شد فرشیدی زودتر از همه امده بود ولی هرچه نگاه میکرد کسی به جمع انان نمی پیوست .این سوال برای من ایجاد شد چه شده که در شرایطی که همه می خواهند بنوی وزرا را ببینند در این دستگاه عده زیادی حاضر به حضور در نماز هم با وی نیستند؟ مگر مکرر از معصومین نداریم که مدارا با مردم شرط عقل است چرا بررسی نمیکنیم تا بفهمیم میزان محبوبیت ایشان در ادارات چقدر است. چرا سوال نمیکنیم برنامه عمل این دستگاه عظیم برای چهار سال چیست. اگر اقی احمدی نژاد از طلا کردن اموزش وپرورش پشیمان شده حداقل به فکر مس کردن آن باشد که درغیر اینصورت زمستان خواهد رفت وروسیاهی به ذغال می ماند.

محمدي از مازندران 16 شهريور 1385
محمدي از مازندران

با سلام من فكر مي كنم اين سخنان رئيس جمهور و وزير آموزش و پرورش بيشتر سركارگذاشتن است و در جلو اين شعار ها را مي دهند و پشت سر دستوري ديگر صادر مي كنند براستي در دولت اصولگرا كه با خانواده شهدا و ايثاران اينگونه برخورد مي كنند ديگر از دولتهاي ديگر چه انتظاري مي رفت و مي رود اميدوارم رئيس جمهور محترم كه در شعار سرآمد است در عمل بتواند با اينگونه مديران سياسي و جناحي برخورد مناسب كند
عباس كريمي آراني 23 بهمن 1392
سلام عيكم درودبرخانواده انقلابي قبل ازانقلاب وزجركشيده مبارزوولايتمدارعليزاده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.